мифы о стоматологии

Популярні міфи про стоматологію

Наявність білосніжної усмішки є предметом для думок для багатьох. Але зуби виконують в нашому житті набагато важливішу функцію
Їх хвороба притягує за собою море незручностей – починаючи від нестерпного болю і закінчуючи ослабленням всього організму (через наявність постійного вогнища інфекції). Всі ми знаємо: зуби лікувати потрібно. Але … існує цілий ряд «але», через які буває так важко переступити. Ці емоційні бар’єри, сформовані часто в дитинстві, призводять до того, що багато відтягують похід до стоматолога – всупереч болю і доводам розуму. Можливо, з цієї, психологічної, причини, «зубна» тема обросла цілою низкою міфів. Але їх досить легко спростувати за допомогою найпростіших аргументів. І зробити це дуже важливо. У нашій сьогоднішній статті ми спростуємо найпопулярніші міфи про стоматологію.

Міфи  про стоматологію №1. Лікувати зуби – боляче

больно лечить зубВ принципі, цей міф перекочував у доросле життя прямо з нашого спільного дитинства. Багато хто пам’ятає почуття страху при відвідуванні кабінету стоматолога. Але ми забуваємо: за вікном – двадцять перше століття! Століття наукових досягнень, яке зробило природним те, що в минулому здавалося неможливим! Діти нинішнього покоління на корені спростовують міф про те, що лікувати зуби боляче. Дуже рідко маленькі пацієнти поводяться у стоматолога так, як було притаманним в дитинстві теперішнім дорослим. Цікаво тільки, чому? Відповідь насправді проста. Сучасне ультразвукове обладнання, що працює практично беззвучно і безболісно, ​​а також професійні, спокійні дії лікарів, перешкоджають появі навіть найменшого страху у пацієнтів. До речі, завдяки сучасним засобам знеболювання, лікування зубів у дорослих, навіть в самих запущених випадках, відбувається без найменшого болю. В нашій стоматологічній клініці доктора Дахно можна вилікувати зуби абсолютно без болю. Детальніше про методику можна прочитатиь ЗДЕСЬ.

Міфи про стоматологію №2. Немає необхідності лікувати молочні зуби, адже вони все одно будуть змінюватися

лечение зубов у детейЦей міф являється невірним. Більш того, він згубно шкідливий для дітей, чиї батьки зазнали такої дезінформації. Молочні зуби – це плацдарм, на якому відбувається майбутня закладка постійної кісткової тканини. Якщо у дитини не вирішені проблеми з тимчасовими зубами, то вони практично завжди переходять у доросле життя. Наявність карієсу – це постійний осередок, який може викликати багато серйозних захворювань носоглотки і бронхів. Існує величезний ризик, що ці хвороби можуть перерости в хронічні, повністю вилікувати які неможливо. Також зруйновані зуби можуть спровокувати у дитини проблеми з формуванням мови, порушенням прикусу, і як наслідок – виникнення психологічної травми. В нашій стоматологічній клініці доктора Дахно працюють кращі дитячі стоматологи, які знайдуть підхід до будь-якої дитини.

Міфи про стоматологію №3. Краще вирвати хворий зуб, тоді не потрібно буде його лікувати

удаление зуба

Невірна установка про те, що «немає зуба – немає проблем» призводить до того, що пацієнти з часом дорого розплачуються за свою безпечність. По-перше, кожен зуб даний нам природою, а природа, як то кажуть, не терпить порожнечі. Подібна втрата неминуче тягне за собою зміну прикусу, що негативно позначається на процесі жування і травлення. Гастрити, дуоденіти – хвороби, які можуть з’явитися при видаленні тільки одного зуба, і про це потрібно задуматися … До того ж, поява великих прогалин на місці вирваних зубів призводить до поступового розхитування всього зубного ряду. Процедури по його фіксації – це набагато складніший процес, ніж своєчасне лікування одного зуба. Метою лікування в нашій стоматологічній клініці доктора Дахно являється збереження всього зубного ряду.

Міфи про стоматологію №4. Під коронками і брекетами зуби гниють

брекетыУстановка коронки на дуже зруйнований зуб якраз і призначена для того, щоб максимально продовжити йому життя. Перед подібною процедурою зуб і весь простір навколо нього піддається ретельному очищенню, усуненню каріозних потемнінь і їх пломбування. Тільки коли всі потенційно небезпечні джерела інфекції усунені, стоматолог встановлює коронку, або брекети. Для того, щоб зуби добре почувалися під металом або порцеляною, потрібно проконсультуватися з лікарем про те, як доглядати за ротовою порожниною, і дотримуватися цих рекомендацій. Детальніше про види брекетів Ви можете прочитати ЗДЕСЬ.

Міфи про стоматологію №5. Лікувати зуби вагітним не можна

лечение зубов при беременностиПобоюючись неприємних відчуттів, майбутні мами часто намагаються уникати стоматолога, і марно. Під час вагітності відвідувати цього лікаря жінки повинні набагато частіше, ніж раніше. Розвиток плоду провокує виникнення дефіциту кальцію та інших вітамінів. Значить, ризики по виникненню карієсу і гінгівіту значно підвищуються. А гострий біль в ушкодженому глибоким карієсом зубі може навіть спровокувати викидень. Тому краще звернутися до стоматолога на початкових стадіях пошкодження зубів і провести адекватне лікування. Але потрібно запам’ятати: вагітним категорично забороняється проводити процедуру відбілювання зубів, знімати зубний камінь, приймати адреналін і миш’як як знеболюючий засіб, а також ставити імпланти. Про інші особливості лікування зубів при вагітності можна прочитатиь ЗДЕСЬ. В нашій стоматологічній клініці Дахно до вагітних особливе ставлення. Ми пропонуємо найбезпечніші методи вирішення стоматологічних проблем.

Якщо лікар порадив вам хоч один пункт з цього переліку, варто подумати про похід до іншого стоматолога. В нашій стоматологічній клініці доктора Дахно можна записатися на консультацію, де Вам детально і доступно дадуть відповідь на всі Ваші запитання. Так само Ваші запитання лікарям стоматологам можна задати ЗДЕСЬ.