Проф. гігієна порожнини рота

curaprox, гигиена полости рта

Зубна щітка Curaprox

Основна мета стоматології – максимально зберегти естетичне, фонетичне здоров’я порожнини рота і функціональну повноцінність зубів.

• У найближчі 25-30 років люди усвідомлюють, що зуби створені один раз і на все життя, вони можуть не хворіти і не руйнуватися.
  • Створюючи зуби, природа призначила їм велику роботу по дробленню натуральної, природної їжі і в той же час знайшла шляхи до їх збереження через посилене функціональне навантаження.
  • Карієс як захворювання з’явився не більше 100-150 років тому. Бурхливий розвиток харчової промисловості супроводжувався різким зростанням захворювання карієсом.
зубної йоржик, гігієна порожнини рота

Зубний йоржик Curaprox

З кожним днем збільшується кількість людей, які розуміють, що від стану зубів залежить якість їх життя, що легше запобігти багатьом захворюванням, ніж потім мати великі витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням.

Але чи багато з практикуючих лікарів і тим більше пацієнтів здатні на належному рівні проаналізувати весь арсенал засобів гігієни, оцінити їх недоліки та переваги і, з огляду на індивідуальні особливості зробити правильний вибір?

У нашій клініці професійна профілактична гігієна порожнини рота перейшла з розряду формальних заходів в потужний важіль по збереженню здорових зубів.

Є три групи основних заходів професійної гігієни порожнини рота: навчальні, профілактичні, і лікувальні.

Задати питання по профілактичної гігієни порожнини рота фахівцям нашої клініки можна ТУТ.