болезни десен

Хвороби ясен – гінгівіт, пародонтит, стоматит

Напевно кожен з нас хоч раз у житті стикався з кровотечею ясен. При цьому наші дії завжди пасивні. Або ми взагалі нічого не
робимо, або йдемо в аптеку за чудодійним ополіскувачем для рота, думаючи, що це усуне проблему. Як результат отримуємо запущений хронічний процес. Який вихід з цієї ситуації? Лікування кровоточивості ясен має проходити під чуйним керівництвом лікаря стоматолога! Тільки він може встановити ступінь захворювання і призначить правильне адекватне лікування.

Хвороби ясен – гінгівіт

гингивит

Гінгівіт

Гінгівіт – це запалення ясен, при якому не будуть зачіпатися зубоясенні з’єднання. При цьому захворюванні, в області ясен спостерігається набряк, почервоніння і кровоточивість. Гінгівіт може бути як самостійним захворюванням, так і наслідком проблем з шлунково-кишковим трактом або серцево-судинною системою.

Для лікування гінгівіту застосовують як місцеве, так і загальне лікування. Першим кроком в лікуванні гінгівіту є очищення зубів від твердих зубних відкладень – зубного каменю. Іноді може бути приписано оперативне збільшення вуздечки. Так само застосовують вітамінотерапію і озонотерапію. При запущених важких формах гінгівіту можуть призначати антибіотики і хірургічне видалення некротизованих ділянок ясен.

Хвороби ясен – пародонтит

пародонтит

Пародонтит

Пародонтит – це запальний процес в тканинах, які оточують зуб. Пародонтит складно піддається лікуванню і повністю виліковується тільки на початкових стадіях. Затягнутий хронічний пародонтит може спричинити за собою втрату зубів.

Лікування даного захворювання передбачає комплексні заходи: місцеві, лікарські і фізіотерапевтичні. Якщо є гострий запальний процес, то найчастіше необхідна допомога хірурга, який забезпечить відтік гнійного вмісту.

Хвороби ясен – стоматит

стоматит

Стоматит

Стоматит – це ураження слизової оболонки рота у вигляді невеликих виразок, що доставляють дискомфорт. Це досить поширене захворювання і, як правило, саме воно залишається без належної уваги. Причини виникнення стоматиту можуть бути дуже різноманітними. Так, до появи його може привести розмноження бактерій, грибів, алергічні реакції, фізичний вплив і навіть стреси. Глевкий стоматит може значно погіршити якість Вашого життя, тому це захворювання потребує кваліфікованого лікування.

Лікування стоматиту, як правило, починається з професійної гігієни порожнини рота з застосуванням антисептиків. Якщо причинами виникнення стоматиту є соматичні захворювання, то необхідно звернутися до вузького спеціаліста. Для видалення виразок застосовують так само і лікування лазером. Під час лікування прописують щадну дієту.

Лікування хвороб ясен в Києві

У Стоматологічної клініці доктора Дахно можна провести якісне і безболісне лікування гінгівіту, пароднтиту і стоматиту із застосуванням новітніх методів і обладнання. Для досягнення якісного результату ми лікуємо захворювання ясен за допомогою лазера із залученням високопрофесійних фахівців. Вартість лікування гінгівіту, пародонтиту та стоматиту залежить від складності захворювання, застосовуваних препаратів, наркозу і фізіотерапії.

Поставити питання по хворобам ясен фахівцям нашої клініки можна ЗДЕСЬ.