курение и зубы

Куріння та зуби: яких проблем варто очікувати?

Про шкоду куріння говорять багато. Багаторічна погана звичка чревата хворобами судин і серця, викликає саркому і рак легенів.
Сьогодні ми поговоримо про те, як куріння впливає на стан ротової порожнини.

Куріння та зуби: яких проблем варто чекати?

Стоматологічних проблем у курців багато. Ми поговоримо про основні та методах їх усунення.

1. Потемніння зубів, утворення плям. Найпоширеніша проблема. Плями на емалі з’являються від дії смоли. Усунути цей зовнішній недолік можна за допомогою процедури відбілювання методом Air Flow. Щоб підтримувати зуби білосніжними після процедури необхідний ретельний догляд за допомогою спеціальних зубних паст. Однак ними можна користуватися недовго, тому, що вони досить агресивно впливають на зубну емаль. Звичайно, кращим варіантом було б не курити зовсім.
  2. Поганий запах з рота. Куріння – одна з причин неприємного запаху з рота. Шкідлива звичка створює відчуття сухості в роті, на яснах і язиці осідають частинки нікотинових смол. В результаті дихання людини стає не свіжим.
  3. Хвороби пародонту – ще один наслідок частого куріння. Сигаретний дим послаблює тканини, робить їх більш пухкими. Це призводить до гінгівіту, а в подальшому до пародонтиту, що в свою чергу може спричинити за собою втрату здорових зубів. Щоб убезпечити себе від даної неприємності необхідно регулярно відвідувати стоматолога і проводити профілактичні заходи.
  4. Карієс. При курінні утворюється наліт. При недостатній гігієні порожнини рота з часом наліт накопичується, утворюючи зубний камінь, а це одна з основних причин виникнення карієсу. Дуже важливо періодично знімати зубний камінь за допомогою ультразвуку. Ця процедура безболісна і безпечна для зубів.
  5. Рак ротової порожнини – страшний наслідок куріння, про який говорять не так часто, як про рак легенів. Однак в 90% випадків захворювань раку порожнини рота причиною стає саме зловживання сигаретами.

Дуже важливо розуміти, що абсолютно всі види тютюнової продукції – сигарети, трубки, жувальний тютюн – призводять до згаданих вище стоматологічним проблемам.

Курці, як правило, недостатньо уваги приділяють догляду за ротовою порожниною. Але лише ретельна гігієна тут навряд чи допоможе. Тому вкрай рекомендуємо регулярно відвідувати стоматолога. Профілактичний огляд і лікування стоматологічних проблем на ранніх стадіях їх виникнення – це гарантія збереження здорової посмішки!

В нашій стоматологічній клініці Дахно проводять повний спектр послуг для збереження здоров’я зубів. Записатися на консультацію можна за телефоном клініки +38 (044) 463-63-11, а задати будь-яке Ваше запитання можна на сторінці “Диалог с пациентом” нашого сайту.

One Comment
  1. Pingback: Зубний камінь — причини, діагностика, лікування